Mentorji

facebooktwittermyspace
Damjan Delak

Damjan Delak

Čas študija je raje zamenjal s spoznavanjem tonske tehnike. Prve poti so se mu začele odpirati leta 1996, kjer se je preko tečajev ozvočenja začel profesionalno ukvarjati s tonsko tehniko. Prva vrata v vlogi tonskega tehnika v gledališču so se mu odprla preko Zavoda En-knap, kasneje pa Zavoda Emanat. Kot radijski tonski tehnik je bil zaposlen na Radiu Študent. Nekaj let je služboval na Pro-plus (POPTv, KanalA), kjer je opravljal vsa možna dela tonskega tehnika (snemanja, oddaje v živo, postprodukcije, sinhronizacije, priprave tehnike,…). V tem času se je kalil tudi z ozvočevanjem prireditev na ulici, v Filharmoniji in drugod. Danes je ponovno zaposlen na Radiu Študent kot vodja tonske tehnike, kjer se srečuje z različnimi strokovnimi izzivi, med drugim tudi na področju izobraževanja bodočih tonskih tehnikov ter seminarjih in projektih izvedbe šolskega radia. Občasno pa še vedno deluje kot zunanji sodelavec Pro-plusa na določenih projektih.

Jaka Šimenc

Jaka Šimenc

Jaka Šimenc je eden najeminentnejših oblikovalcev svetlobe na slovenski gledališki in sodobnoplesni sceni. Kot mojster svetlobe in tudi scenograf je sodeloval z mnogimi avtorji – vizualnimi umetniki, režiserji, koreografi in umetniškimi skupinami. Je dolgoletni sodelavec Zavoda EN-KNAP in Iztoka Kovača, z Zavodom in Centrom kulture Španski borci je sodeloval tudi v vlogi tehničnega direktorja. Kot avtor raziskuje različne oblike gledališča, kot sta gledališče brez igralca in sonorično gledališče, katerega soustanovitelj je. Avtorski tandem Jaka Šimenc in Aleš Mustar je skupaj s Samom, Juretom Vlahovičem in Nejcem Sajetom leta 2005 navrgel odrski izdelek 16 obratov, septembra 2011 pa je Šimenc s soavtorji Barbaro Bulatović in Alešem Mustarjem predstavil tudi projekt Feng šus v gledališču brez igralca, ki se spogleduje s praksami gledališča objektov. Oba Šimenčeva avtorska projekta narekujeta suspenz igralske prezence in se spustita v raziskavo izraznih možnosti podpornih elementov v gledališču. Deluje tudi na področju izobraževanja tehničnih in oblikovalskih poklicev v gledališču.

Jure Vlahovič

Jure Vlahovič

Od leta 2000 član tehnične službe in glasbene redakcije Radia Študent. Od leta 2001 delal kot oblikovalec zvoka za različne gledališke predstave. Od leta 2005 kot oblikovalec zvoka sodeloval pri vseh predstavah skupine Betontanc (produkcija Bunker Ljubljana), skupine Fourklor, društva Osum,pri produkcijah zavoda Maska(Gremo vsi, Škrip inc.) itd. Od leta 2006 sodelovanje s skupino Silence. Od leta 2009 član ekipe studia Fabrika 13, kjer sem masteriziral, miksal in restavriral različne glasbene izdaje. Kot oblikovalec zvoka in tonski tehnik član tehnične ekipe Kina Šiške od odprtja dalje. Od leta 2010 kot član dueta Dead Tongues bil avtor glasbe in oblikovalec zvoka pri treh predstavah skupine Beton LTD. V zadnjih letih posnel, miksal in produciral več plošč različnih glasbenih skupin in izvajalcev (Zircus, Incurabili, Damir Avdić, Barely Modern, Broken Lock, Bogdana Herman & Jure Tori, Bratko Bibič & Madleys,Trus!,...), ter sodeloval kot tonski tehnik na koncertih skupin, Elvis Jackson, Zircus, Broken Lock, Bratko Bibič & Madleys itd.

Karmen Klučar

Podiplomski študij (Master of Arts) zaključila na Middlesex University (London) s področja odrske produkcije/tehnologije in vodenja prireditev. Od leta 1992 zaposlena v Cankarjevem domu, od 2007 kot vodja tehnične izvedbe programa. Poleg tega vodi najzahtevnejše projekte v organizacijsko-logističnem smislu kot tudi v tehnično-izvedbenem, in sicer s področja javne službe in dejavnosti na trgu. Že v času nastajanja projektov idejno, vsebinsko in izvedbeno sodeluje z zunanjimi ustvarjalci in izvajalci. Kot tehnični vodja je sodelovala s festivaloma Mesto žensk, Exodos in drugimi kulturno-umetniškimi projekti. V dolgoletni praksi vodenja gledaliških, plesnih in glasbenih projektov je tako sodelovala z najvidnejšimi umetniki in umetniškimi skupinami na področju gledališča in plesa. Od leta 2007 do 2013 (zaključek programa) je predavala na Inštitutu in akademiji za multimedijo (IAM), od 2009 do 2012 pa tudi na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA).

Luka Curk

Luka Curk

Luka Curk je vodja odra v Centru kulture Španski borci. Kot oblikovalec luči in tehnik v teatru sodeluje z različnimi režiserji in koreografi: Matjažem Pograjcem, Iztokom Kovačem, Borutom Bučinelom, Malo Kline, Milanom Tomašikom in drugimi. Zunaj teatra se ukvarja tudi z oblikovanjem zvoka. Sodeloval na različnih turnejah po Angliji, Nemčiji, Avstriji in Franciji. Kot odrski tonski tehnik je sodeloval na večjih mednarodnih festivalih in prireditvah, kot je Evrovizija 2008. Znanje pridobiva iz delovnih izkušenj ter udeležbe na strokovnih predavanjih in šolah: North Karelia College, Outokumpu. Kot predavatelj je svoje znanje delil na že prej omenjeni šoli na Finskem, v Mariboru na Drugajanju in v Ljubljani na Kratkih rezih.

Luka Prinčič

Luka Prinčič

Luka Prinčič je glasbenik, performer in intermedijski umetnik, ki se skozi leta delovanja na področju zvoka, glasbe, tehnoloških instalacij in performansa posveča raznovrstnim pristopom k ustvarjalnim procesom in njihovi formalizaciji. Diplomiral je na programu Audio Recording Arts (BA) na SAE Technology Institute v Londonu.

Luka Umek

Luka Umek

Luka Umek je diplomiral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje iz celostne vizualne podobe kratkih igranih filmov AGRFT, trenutno na isti šoli opravlja še magistrski študij. V letu 2006 je (v soavtorstvu z A. Sedmakom, R. Sreberničem in A. Felicijanom) prejel nagrado Golden Bra festivala Magdalena za najboljši Animacijski/Promocijski film . Njegova dela so bila vidna v galerijah v Ljubljani, Celju, Istanbulu, bienalu v Benetkah in na Ars Electronici v Linzu. Izdelal je projekcije za več gledaliških in plesnih predstav (npr. To ti je Lajf, Kabaret, Praznovanje, Lep dan za umret, Šumi, Dolly my body, Sci Fi, …), okoli dvajset filmskih špic, začetne špice za različne TV-oddaje, animirane grafike za državno proslavo Dan samostojnosti in enotnosti 2009 in 2010 (skupaj z nejaaka). Več na www.lukaumek.com.

Miran Mohar

Miran Mohar

Likovni umetnik, grafični oblikovalec in scenograf, rojen v Novem mestu, 6.4.1958. Je član skupine Irwin (1983) ter soustanovitelj in član Neue Slowenische Kunst (1984), ki je 1991 preimenovana v NSK Država v času; 1983–86 soustanovitelj Gledališča sester Scipinon Nasice (soavtor in scenograf predstave Krst pod Triglavom, 1986) in 1984 soustanovitelj oblikovalske skupine Novi kolektvizem (soavtor Plakata za Dan mladosti, 1987). Kot član skupine Irwin, katere osnovni načeli sta kolektivno delo in retroavantgarda (eklektična raba podobja, ki jih ponuja tradicija likovne umetnosti in tradicija popularnih ter političnih podob), je soavtor serije slik Was ist Kunst, 1985–2007; Retroavantgarda, 1994; Ikone, 1995–2006; Retroprincip, 2003. Že v 80. je bila za projekte Irwin značilna obravnava razmerja med umetnostjo, politiko in ideologijo; od začetka 90ih let so razvili vrsto projektov, ki se osredotočajo na dialog med Vzhodom in Zahodom ter vprašanje vzhodnoevropske identitete in zgodovine umetnosti (Kapital, 1990; NSK ambasada Moskva, 1992; Transnacionala, 1996; East Art Map, 2000–06).

Tomaž Grom

Tomaž Grom

Tomaž Grom je slovenski kontrabasist in skladatelj. Kot improvizator se posveča raziskovanju razširjenih tehnik igranja kontrabasa, tudi v kombinaciji z elektroniko. Njegovo ustvarjanje zaznamuje nenehno raziskovanje lastnega zvočnega potenciala, pri čemer ga vodi princip spontanosti. Nastopal je v najrazličnejših zasedbah raznovrstnih glasbenih zvrsti. V zadnjem času sodeluje z naslednjimi glasbeniki: Tao G. Vrhovec Sambolec, Irena Tomažin, Samo Kutin, Vid Drašler, Andrej Fon, Seijiro Murayama, Jonas Kocher, Michel Doneda, Matija Schellander… Gostoval je na festivalih po Evropi in Kanadi. Ustvaril je avtorsko glasbo za več gledaliških, plesnih in lutkovnih predstav. Njegova performansa Bruto in Ništrc sta uvrščena v ARTSERVISOVO ZBIRKO (projekt SCCA - Ljubljana). Od leta 2006 vsebinsko in tematsko koncipira, predava in vodi delavnice na področju elektro-akustične in improvizirane glasbe. Je umetniški vodja Zavoda Sploh, ki se ukvarja s produkcijo glasbenih in uprizoritvenih umetnosti, ter z izobraževanjem in založništvom.

Vadim Fiškin

Vadim Fiškin

Vadim Fishkin, rojen leta 1965 v Penzi, je diplomiral na moskovskem Inštitutu za arhitekturo (1986). V Moskvi je živel do leta 1996, zdaj pa živi v Ljubljani. Fiškinovo delo raziskuje odnos med znanostjo, osebno izkušnjo, željo in imaginacijo, med metafiziko in pragmatizmom, med umetnim in resničnim. Umetniku uspe razkriti pretanjene povezave in vzbuditi gledalčevo radovednost, vendar mu ne da dokončnega odgovora na vprašanje o pomenu. Glavno področje njegovega raziskovanja je znanost in njene študijske metode, saj uporablja tehnološke pripomočke, vendar z estetskim namenom. Mnoge Fiškinove instalacije, skulpture, fotografije in risbe – na temo geografije, časa, svetlobe, aeronavtike, meteorologije – zaznamuje njegov posebni smisel za humor...